Postat de: Cristina | martie 13, 2010

Oua de Paste!

Responses

  1. vreau sa te rog sa-mi spui toate ouale sunt vopsite sau sunt cumparate din alt marerial si daca le vopsesti cu ce .Ai creati minunate abea acum in februarie am inceput si eu aceasta arta si lucrez la oua dar nu leam vopsit sunt naturale ale tale sunt deosebite abea am gasit postarea si imi place ce vad mai posteaza lucrari daca mai ai .Si multa sanatate tie si bebelului

    • Buna Mihaela,
      Ouale sunt din polistiren cumparate de la Casa Retro, o punga cu 10 oua costa 7 lei.
      Eu le-am vopsit cu acuarela ca nu-mi placeau cum aratau , apoi am lipit quilling in culoarea acuarelei. Multumesc pentru complimente , dar cred ca a intervenit o neintelegere , bebele meu are 16 ani, cel mic , cea mare are 23. Oricum multumesc mult si multa sanatate si tie.

  2. scuze de neintelegere dar era cineva pe aici care zicea ca asteapta bebe .Eu lucrez pe oua de gaina iasa frumos dar e greu sa nu se sparga iar de vopsit nu le vopsesc le las naturale asa . multumesc de raspuns si sanatate la toata familia


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

